ESCRIT DEL REPRESENTANT DELS JUGADORS

Davant diverses manifestacions que s’han fet en un foro públic, així com diferents trucades rebudes per part de jugadors, i també comentaris de jugadors que s'estan fent en els camps, com a Representant dels Jugadors he de MANIFESTAR:
  • Abans que res sóc Representant dels Jugadors i per tant he defensat, defenso i defensaré als jugadors allà on hi fagi falta.
  •  No he presentat cap denúncia per escrit davant cap organisme federatiu, i molt menys fent referència a cap jugador (això aniria contra natura), , ni tampoc tinc cap mena d’aspiracions polítiques (no entenc que vol dir això), tot el contrari, estic dedicant moltes hores del meu temps en intentar que tots tinguem un esport millor en tots els sentits i us puc asegurar que el dia que cregui que no puc aconseguir-ho o no tingui prou forces, presentaré la meva dimissió i em dedicaré a jugar amb els meus companys.
  • Sobre el anomenat “Cas Papalus” a la reunió de la Comissió Esportiva a on es va citar aquest tema no es van prendre cap tipus de decisió donat la seva complexitat, i per tant només van haver diferents aportacions sobre el tema per part dels membres de la Comissió, deixant per una pròxima reunió qualsevol decisió al respecte. Espero i desitjo que cap jugador sigui sancionat per aquest cas.
  • Existeix un principi de confidencialitat dels membres de la Comissió Esportiva, sobre els assumptes que es parlin, cap membre pot explicar el que ha dit per exemple la Dolors Palahi, o en Quim Riera o qualsevol altre membre, tant sols és possible una explicació sobre els acords per una millor comprensió dels federats. Per tant, en aquest cas en la meva opinió, s’ha vulnerat el principi de confidencialitat i he demanat tant al President com al Secretari de la Comissió Esportiu que ho faci saber a la resta de components, ja que això ha provocat malentesos, i sortides de to innecesàries que no són bons pel bé del P&P ni per ningú. 
  •  En la meva posició de Representant dels Jugadors i membre de la Comissió Esportiva, vetllo pel compliment de la normativa (la norma és per tothom igual, de la primera lletra fins la darrera), i sóc del convenciment que les persones que forman part de la Federació (directius, empleats, voluntaris) som el mirall de molta gent, i per tant, sota la premisa de l’ética en l’esport hem de donar i ser l’exemple en tots els nostres comentaris i en tots els nostres actes. Tots formen part d’una Federació Esportiva (no som un grup d’amics), i aquesta té uns Reglaments que s’han de cumplir. Si una persona no esta d’acord amb alguna cosa que es diu en els Reglaments, pot presentar escrits per poder-los canviar. Jo ja he presentant vàries propostes en aquest sentit.
  • Des de que vaig ser escollit com a Representant dels Jugadors m’he mantingut fora de qualsevol tipus de debat, la meva participació en foros ha estat amb la finalitat de donar la màxima informació als jugadors, sempre evitant entrar en debats. Això si, he llegit, he reflexionat de les coses que es diuen, per veure si les idees que apareixen són bones per convertir-les en propostes.
  • Personalment, crec que no s’hauria d’aceptar que persones que tenen presència en els diferents Comités parlin com si fossin la veu de la FCPP ja que això pot provocar que la gent del món del P&P al escoltar els raoments que es fan, pensin que aquesta és la postura oficial de la FCPP. i a mi des de la meva expèriencia personal, em sembla que les opinions d'aquestes persones i la FCPP  no són sempre les mateixes.
  •  Per aquesta raó, jo no he entrat ha debatre cap comentari que s’ha dit en un foro en els darrers dies sobre la meva persona, molts d’ells mitges veritats, i que han acabat darrerament amb l’insult (en aquest darrer cas, estic pensant en la possibilitat de presentar davant del Comité de Competició i Disciplina Esportiva algun escrit per salvaguardar la meva dignitat personal).
  • Davant dels comentaris del Sr. Whitelaw dirigits a la meva persona, (al que respecto enorment la seva figura com a persona que va introduir el P&P a Catalunya) li demanaria que abans de fer afirmacions que porten només a confusions, com ara que “la EPPA sí que permet que hi hagi aquest tipus de premis en metàl.lic” que si us plau consulti novament la normativa FIPPA, a on els premis en metàl.lic no és permeten i que només, torno a repetir només i excepcionalment per un periode de dos anys des de 1 de gener de 2010, es permeten els premis en metàl.lic per les Competicions oficials organitzades per la FIPPA (com ara l’Open Catalonia, Open d’Holanda, Open d’Irlanda, etc…).
          Us la deixo perquè la podeu consultar.
  • Per acabar us informo que he demanat una reunió amb el President de la FCPP (Sr. Victor Moscatel).

 A la pròxima reunió de la Comissió Esportiva (del que formen part Jordi Torrent, Lluis Fernández, Quim Riera, Narcis Sureda, Dolors Palahi, Tes Moré, Francesc Solé, Marta Mota, sense dret de vot, Xavier Gimeno i jo) es tractarà aquest tema, i espero en que entre tots els membres es pugui prendre la millor decisió possible amb la finalitat de que el P&P no surti malparat, tot el contrari que surti molt enfortit.
Encara que us haig de recordar que sempre com qualsevol decisió presa, aquesta podrà ser aceptada, modificada o canviada, etc, per la Junta Directiva que és l’òrgan que regeix la nostra FCPP.

 Quedo com sempre a la vostra disposició per qualsevol incidència, queixa, reclamació i/o sugeriment que em volgueu fer al email del Representant dels Jugadors:    repjugbcn@gmail.com

Moltes gràcies.
Lluis Navarrete (Representant dels Jugadors de la FCPP).

PUBLICAT 14 DE SETEMBRE A LA WEB DEL REPRESENTANT DELS JUGADORS
(http://piprepjugadors.blogspot.com/)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada